همه چیز درباره چاقوهای گربر gerber + معرفی بهترین چاقوهای گربر

خیلی بعید است که شما عاشق کوهنوردی و طبعیت گردی باشید ولی اسم چاقوی گربر را نشنیده باشید.چاقوهای gerber از جمله چاقوهای خارجی است که تنوع خیلی زیاد دارد . علاوه بر چاقو محصولات متنوعی مثل تبر و تجهیزات کمپینگ نیز تولید می کند.

در سایت رسمی شرکت گربر آمده است که مانند مردان و زنانی که وسایل ما را استفاده می کنند، گربر غیرقابل توقف است.

شعار شرکت گربر به این اشاره دارد که با خرید محصولات گربر دیگر هیچ مانعی در کوه و جنگل نمی توانند باعث توقف شما شود کمی اغراق آمیز است ولی شعار زیبایی است .

 

تاریخچه گربر

دهه ها نوآوری و فداکاری گربر را به اینجا رسانده است. محصولات گربر که به عنوان استاد چاقوها و ابزارها شناخته می شود، با توجه به نیازهای منحصر به فرد فعالیت های خاص طراحی شده اند. امروزه این فراتر از طراحی منحصر به فرد تیغه یا دسته است .

Gerber یک برند آمریکایی است که در سال 1939 تأسیس و در پورتلند، اورگان، ایالات متحده آمریکا مستقر است. میراث گربر که به طور گسترده توسط شکارچیان، سربازان و تاجران حمل می شود، بسیار گرانبها است . و ما اکنون به آینده می نگریم، جایی که مشکلات فردا توسط نسل بعدی نوآوری ها حل خواهد شد.گربر از بزرگترین تولید کنندگان چاقوهای نظامی در دنیاست.

تمام محصولات Gerber در پورتلند، تولید می شوند و بیشتر طراحی و مهندسی   آن در همه بخش ها دنیا انجام می شود. ما همچنین از زنجیره تامین جهانی خود استفاده می کنیم تا طیف گسترده ای از تجهیزات خاص و ابز الات را برای طیف گسترده ای از مصرف کنندگان ایجاد کنیم. و مهم نیست که چه باشد، هر محصولی که نام Gerber را داشته باشد دارای ضمانت مادام العمر معروف گربر است.

کیفیت، قابلیت اطمینان، نوآوری. برای بیش از 70 سال این همان چیزی است که مشتریان ما از ما انتظار داشتند.

رقبای چاقوی گربر

از مهم ترین رقبای گربر می توان به کارخانه تولیدی چاقوی کلمبیا اشاره کرد که چاقو های ساخت آن شاید از کیفیت به پای گربر نرسند ولی چون از لحاظ قیمت نسبت به گربر ارزان تر هستند محبوبیت بیشتری هم دارد . بعد از کلمبیا نزدیک ترین دبنال کننده تولیدی گربر کارخانه تولیدی چاقوی بورئینگ است که از هر لحاظ مستعد رشد بوده و ممکنه است در چند سال آینده جایگاه گربر را تسخیر بکند.

قیمت چاقوهای گربر

چاقوهای گربر عموما در دو نسخه تولید و عرضه می شوند عموما چاقوهای که در ایران مشاهده می کنید جزو گرید b هستند که نسبتا به گرید a کیفیت پائین تری دارند ولی از لحاظ قیمت این چاقو بسیار ارزان هستند به نحوی که حتی با بالاتر رفتن قیمت دلار همچنان این چاقو ها از مدل های تولید داخل ارزان تر هستند.

معرفی بهترین چاقوها و محصولات گربر

gerber

چاقوی گربر 113 یک چاقوی تاشوی تاکتیکال جهت طبیعت گردی و کمپینگ می باشد که همراه آن یک کیف برای نگهداری چاقو عرضه می شود تا کار حمل و نقل آن ساده باشد .با نگاهی گذرا به دسته چاقو متوجه میشید که این چاقو چقدر خوش دست است .

خرید چاقوی گربر 113


چاقوی 115 گربر

gerber113

چاقوی گربر 115 یک چاقوی خوش دست و سایز متوسط است . این چاقو جزو سه گانه محبوب چاقوی گربر که شامل سری 115 ،114 و 113 است . چاقو 15 سانتی متر طول دارد و از این لحاظ باید این چاقوی تاشو را یک چاقوی کوچک بدانیم .

خرید چاقوی گربر 115


چاقوی طرخ فیروزه گربر

گربر-فیروزه-ای

اقوی gerber طرح سنگ فیروزه ای یک چاقو با طول 15 سانتی متر است .چاقوهای گربر یکی از بهترین برند های چاقو است که تولیدات آن هم سطح چاقوی کلمبیا است .

خرید چاقوی گربر فیروزه


چاقوی گربر ZIP BLADE مدل جاسویچی

گربر جاسویچی

چاقوی گربر این بار یک سورپرایز ویژه برای ما داشته .این چاقوی ZIP BLADE طول کلیش 10 سانتی متر است . این چاقو مخصوصا کسانی است که نمی توانند چاقوی جیبی در جیب خود بگذارند به همین علت گربر چاقویی تولید کرده که حالت جاسویجی دارد .البته نباید این چاقو را با یک جاسویچی اشتباه بگیرید بلکه این چاقو یک چاقویی حرفه ای با سایز کوچک است و مثل جاسویچی های که طرح چاقو دارند نیست . کیفیت این چاقو به حدی است که گربر در بسته بندی های خود یک ضمانت 25 ساله برای آن در نظر گرفته است .

خرید چاقوی گربر فیروزه


چاقوی سفری LMF گربر gerber

gerber-lm2

چاقوی مدل LMF گربر  gerber همانطور گه از اسمش پیداست تولید شرکت چاقوی گربر است .

این مدل یک چاقوی حرفه ای متشکل از چاقو تیز کن ،بند بر،شیشه شکن و غلاف و بند حرفه است .

در واقع هرچیزی که برای یک چاقو تصور می کنید داراست .

خرید چاقوی سفری LMF گربر gerber

 

سخن پایانی

در فروشگاه دس ساز با هدف فروش محصولات با کیفیت به قیمت عمده شما انواع متنوعی از چاقوهای گربر مشاهده می کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *