بهترین مارک های چاقوی آشپزخانه زنجان

بهترین مارک های چاقوی آشپزخانه زنجان

بهترین چاقوی آشپزخانه زنجانی

همانطور که می دانید چاقوی زنجان یکی از مشهورترین صنایع در کشور است که تولیدات متنوعی هم دارد . طبیعتا همچین شهری دارای تعداد زیادی بهترین چاقوی آشپزخانه زنجانی در این زمینه خواهد بود ، که تمام نیاز شما در آشپزی را رفع کند.

ما در تیم دس ساز در این مقاله سعی کرده ایم ، گلچینی از بهترنی مارک های چاقوی آشپزخانه را برای شما فراهم بیاوریم .

طبیعی است که برندهای زیادی شایستگی قرار گرفتن در این لیست را داشتند ولی به دلایل مختلفی ما فقط به اشاره چند برند مطرح و شناخته شده بسنده می کنیم ، به نحوی که شما به هر فروشگاه چاقو در زنجان بروید این چاقو های دست ساز را خواهید دید.

 

چاقوی آشپزخانه حیدری

چاقو-حیدری

چاقوی حیدری یکی از معدود تولید کنندگان چاقوی زنجان است که تولید چاقوهایش بصورت صنعتی و مدرن تولید می شود .چاقوهای حیدری شاید کمی نسبت به دیگر چاقوهای زنجان گران تر باشد . ولی به شما قول می دهم که کیفیت این چاقوها واقعا بی نظیر است . هر وقت مشتری از من محصولی ماندگار می خواهد بی شک این چاقوها را به او معرفی میکنم و با خیال راحت به او تضمین می دهم که می تواند تا چندیدن سال بدون نگرانی از چاقوهای حیدری استفاده کند. تولیدی حیدری علاوه بر این طرح های خلاقانه برای تولید چاقو دارد . همچنین شاید تنها تولید کننده چاقو در ایران باشد که چاقوهای با تیغه تتانیوم تولید می کند.


چاقوی آشپزخانه حیدری زنجان

چاقوی-حیدری-زنجان

همواره در بین بهترین چاقوی آشپزخانه زنجان نام استاد حیدری زنجانی را شنیده ایم. چاقوی حیدری زنجان با چاقوی حیدری تفاوت دارد و دو تولید کننده جدا از هم هستند اگه به لگوی حک شده بروی چاقو ها نیز دقت کنید متوجه تفاوت این دو تولید کننده خواهید شد . ولی هر دو تولید کننده جزو تولید کنندگان خوشنام چاقو آشپزخانه هستند. چاقوهای حیدری زنجان همگی بصورت دست ساز تولید می شود و مثل چاقو های حیدری بصورت مدرن تولید نمی شود . عموما طرح های چاقو حیدری زنجان کلاسیک است و بیشتر چاقوهای اشپزخانه حیدری از متریال استیل برای تیغه بهره می برند که یک آلیاژ مقاوم در مقابل زنگ زدگی است چاقوهای حیدری قیمت مناسبی دارد.


چاقوی آشپزخانه بهرامی

چاقوی-بهرامی

شاید اگر بخواهیم به قدیمی ترین تولید کننده چاقو در زنجان اشاره کنیم به اسمی جزو برند بهرامی نرسیم . چاقو های دست ساز و با کیفیت بهرامی جزو چاقوهای صادراتی محسوب می شود . استاد بهرامی در عین سادگی چاقوهای تولید می کنند که ظاهری بروز دارند . قیمت چاقوهای بهرامی بسیار نازل می باشد و هر خریداری را مچذوب خود می کند.


چاقوی آشپزخانه بالایی

چاقوی-بالایی

تولیدات شرکت بالایی بیشتر بروی چاقوهای سفری و طبیعت گردی متمرکز است ودر کنار این تولیدات به تازگی وارد تولید و عرضه چاقوهای آشپزخانه نیز شده است . استاد بالایی در انتخاب متریال های ساخت چاقو حساست های خاصی به خرج می دهد . همانطور که در تصویر می بنید از چوب پادک برای دسته این چاقو استفاده کرده است که یک چوب لوکس و سفارشی است.


چاقوی آشپزخانه سلطانی

چاقوی-سلطانی

استاد منوچهر مدیریت مجموعه تولیدی سلطانی را بر عهده دارد. اگر بخواهیم یک ویژیگی متمایز نسب به دیگر برندها برای این تولیدی بشماریم باید به طراحی ویژه و خوش دست بودن چاقو های سلطانی اشاره کنیم در اکثر کارهای آشپزخانه سلطانی عملیات آینه کاری بروی تیغه صورت می پذیرد که زیبایی خاصی به محصولات او می دهد .


چاقوی آشپزخانه مروارید

چاقوی-استیل-غفاری

احتمالا شما هم یک یا دوبار نام این مدل چاقو را در بین بهترین چاقوی آشپزخانه زنجان شنیده اید .

تخصص اصلی مروارید تولید ست چاقوی آشپزخانه یا همان سرویس عروس است . چاقوهای مراورید تنوع زیادی دارد و این تولیدی برای هر سلیقه ای چاقو تولید می کند . جنس تیغه چاقوهای آشپزخانه مراورید بیشتر از نوع استیل است که در مقابل زنگ زدگی مقاوم باشد . البته بیشتر از چاقو شهرت مروارید به ساطور های تولیدش بر میگردد .


چاقوی آشپزخانه غفاری

 

چاقوی آشپزخانه غفاری

چاقوهای غفاری بدلیل ساختار خوب و استفاده از تیغه ی استیل فولادی که در برابر آب و رطوبت مقاوم است.جز انتخاب های اول کسانی هست که نیاز به یک چاقوی آشپزخانه ی خوب دارند.استاد غفاری نیز از قدیمی ترین تولید کنندگان چاقو در زنجان است که شاید قدمت تولیدی آنها به 5 دهه قبل بر گردد .چاقوهای غفاری جزو اولین تولیدی های چاقو در زنجان است و غیر ممکن است کسی که در این حیطه فعالیت می کند با این چاقوها آشنا نباشد .


چاقوی آشپزخانه مژده

چاقوی-مژده

سرویس عروس و ست آشپزخانه مژده یکی از بهترین ست های تولید شده در داخل کشور است . تولید مژده نیز دو دهه قدمت دارد و ترکیب طراحی مدرن و کلاسیک جزو ویژگی های چاقوهای مژده است .

 


چاقوی آشپزخانه حمید

چاقوی-حمید

تولیدی حمید شاید به مقدار بقیه برندها تنوع در تولید و عرضه چاقوهای آشپزخانه نداشته باشد ولی چاقوهای حمید واقعا بی نقض هستند. طرح های چاقوهای تولیدی حمید بیشتر به چاقوهای سانتاکو ژاپنی شباهت دارد ولی از لحاظ قیمت باید گفت چاقوهای تولید حمید یک سوم نمونه ژاپنی خود قیمت دارد و از لحاظ کیفیت نیز دست کمی از نمونه ورقیب خارجی خود ندارد.


چاقوی آشپزخانه بهرام

زنجان-بهرام

چاقوی آشپزخانه بهرام از تولید کنندگان جدید است که شاید قدمت تولیدی او به یک دهه هم نرسد ولی آرگونومی مناسب در کنار ماندگاری خوب چاقوهایش سبب شده که سهمی از این بازار را به خود اختصاص بدهد.


چاقوی آشپزخانه علیرضا

رضا-زنجان

چاقوی علیرضا شاید به اندازه دیگر برندهای که به شما عزیزان معرفی کردیم قدمت نداشته باشد ولی به علت قیمت مناسب و کیفیت خوب کارهایش امروزه به هر مغازه ای در زنجان بروید چند نمونه از کارهای او را خواهید دید.

چرا چاقوهای آشپزخانه زنجان خاص هستند؟

تیغه چاقوهای آشپزخانه تولید زنجان عموما از یک تیغه آهنگریست که سبب طول عمر بیشتر چاقو و از طرفی راحتتر تیز شدن می شود.

در حالی که در چاقوهای خارجی با قیمت مشابه پس از کندی هیچ راهی برای تیز کردن وجود ندارد و عملا پولتان هدر می رود.

 

سخن پایانی

در فروشگاه دس ساز شما علاوه بر محصولات معرفی شده در اینجا ، تنوع وسیعی از بهترین چاقوهای آشپزخانه زنجان را می بینید . قطعا اصالت زنجانی و کیفیت عالی در تمام محصولات حفظ شده است.

در ضمن برای راهنمایی در زمینه خرید سرویس چاقو های آشپزخانه می توانید به مقاله ما در وبلاگ دس ساز مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *